sobota, 10 sierpnia 2013

Pół

Tym razem mam usprawiedliwienie dla swojej nieobecności: bardzo dużo bardzo długich wyjazdów. Podarujmy sobie jednak te wszystkie nieszczególnie dla Was ciekawe historie...

Tak sobie myślę, że przyszły rok szkolny nie będzie  najszczęśliwszym. Trzecia klasa i te sprawy. Trzeba wziąć się do roboty, a to jest takie trudne...Ale nad czym ja się zastanawiam, przecież jeszcze połowa wakacji przed nami (czemuż, ach czemuż tak szybko upływają ;_; ). Szczerze powiedziawszy posiedziałabym już trochę w domu...A jak Wy spędzacie czas?

Nie mam natchnienia, tak bardzo nie mam natchnienia. Wobec tego nie przedłużam, czas na prace. Tym razem aż dwie! Pomysł na pierwszą podsunęła mi Martynka, tak w klimacie naszego obozu. Chwilkę zajęło, więc na kolana nie powala, oczywista.


Tak wiem, że nie ma twarzy. Tak wiem, że proporcje to tragedia. Kiedyś mi wyjdzie.
Czas na utwór. Miałam w planach dodać coś innego, ale będzie musiało zaczekać.


11 komentarzy:

  1. Prace bez twarzy też mogą być ciekawe :) Każdy może sobie wyobrazić, jaki wyraz twarzy ma ta pani. To przecież dosyć ciekawa koncepcja! Poza tym proporcje nie są złe, powiedziałabym raczej, że ręce są trochę dziwnie zgięte w łokciach (jakby nie w tym kierunku co trzeba), ale ogólnie nie jest źle! Nogi i stopy wyszły Ci dobrze! Co do drugiego rysunku to lubię bardzo detale :) Podoba mi się ptak, powyginane gałęzie z listkami. Ogólnie ciekawy klimat stworzyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie! Nie będę ględzić że długo Cię nie było bo sama mało co dodaje także masz szczęście :) Ja tam lubie prace bez twarzy, są bardziej tajemnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza praca jest według mnie świetna. :) Sukienka wyszła Ci po prostu przecudownie - szczególnie te falbanki, takie delikatne, przezroczyste, jak żywe! Fakt, z rękoma może coś odrobinę nie grać, dłonie troszkę za małe, ale poza tym jest genialnie. A drugi rysunek? Coś świetnego! To drzewo, ta lampa, te detale! Już to wielbię. *w* Masz talent, nie zmarnuj go!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się obydwa te rysunki, świetny klimat!;) Co do baletnicy rzeczywiście dłonie są nieco dziwne i to byłoby na tyle. Wszystko mi się podoba. :)
    A te detale w drugim - wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma twarzy ale to nadaje tajemniczości ;D Druga praca równie dobra :) A ja mam wakacje do października (studia 1 rok, o zgrozo co to będzie ;D)... Co prawda od czerwca szukam pracy, ale jak widać do tej pory jej nie znalazłam hahaha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wakacje do października, jakie to piękne ;_;

      Usuń
  6. Te rysunki są wspaniałe ^^
    W pierwszym cudowna sylwetka, a w drugim strasznie podoba mi się mroczny klimat i świetne drzewo.
    Ja za cholerę nie narysuję takiego drzewa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie proporcje są dobre! :) w drugiej pracy bardzo podoba mi się ...drzewo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ten pierwszy rysunek , bardzo mi się się podoba , drugi też , najbardziej te drzewo świetnie wyszło :D super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku piękne prace! Do baletnicy możesz dorobić jakieś ponure tło. Myślę że to byłaby świetna postać do horroru. Bez twarzy byłoby wręcz idealnie:) W drugim rysunku drzewko po prostu piękne. Ja zawsze psuję drzewa, a twoje jest takie baśniowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń