czwartek, 26 września 2013

Nic nowego

Upadłam i nie mogę się pozbierać. A szczerze powiedziawszy, to nawet nie chce mi się wstawać. Jak to jest, że za jednym niepowodzeniem zwykle ciągnie się dziesięć kolejnych? Cała lawina wręcz. Poczekajmy, może przejdzie?
To samo się tyczy rysowania. Mam w głowie nawet sporo pomysłów, ale brak czasu i chęci skutecznie powstrzymują mnie przed zrobieniem czegokolwiek. No, poza pisaniem smętnych wierszy, którymi nie mam zamiaru Was dołować. Niedawno zdołałam tylko wykonać sobie cztery nieskomplikowane obrazy na ścianę, żeby zapełnić jakoś pustkę. Przedstawiają loga wybranych zespołów, których najczęściej słucham.


Czyli jak zaoszczędzić na plakatach XD
A jak Wy sobie radzicie z codziennością?


5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na plakaty :).
    Mieszkam gdzie mieszkam już od jakichś 2 miesięcy, ale nie ma godziny bez myślenia o moim prawdziwym Domu :). Żyję tylko czekaniem na 14 października, czyli początek ferii i odwiedzenie Polski. W sumie to podtrzymuje mnie na duchu i nie daje za dużo czasu na przejmowanie się innymi rzeczami, np. nauką, szkołą czy rysowaniem :D. Polecam Ci się w czymś bez reszty zatracić, a będzie dobrze ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy miewa czasem chwile załamania, ale trzeba iść dalej. Zawsze to sobie powtarzam, gdy codzienność mnie przytłacza, że dam sobie radę.

    A obrazki bardzo mi się podobają, na pewno są bardziej pomysłowe niż zwykłe gotowe plakaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, ja to nawet pomysłów nie mam ;___;
    Mimo wszystko trzymam kciuki za Ciebie... (w sumie za siebie też :D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh my gy Farbeni <3
    swoją drogą czekam na jakiś art ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne ;p ja mysle co by tu na moje sciany wykombinowac, chciałabym cos stworzyc z moich zdjec, pwoiesic kilka rysunków. tylko zal mi dziurkowac panele gwozdzikami ;( hmm cos wykombinuje ;p

    OdpowiedzUsuń